Rockig bikini

Simpel och bekväm! Svart bikini med gulliga dödskallar från Lindex! BH 49:- och trosan 99:- tror jag! Ett kap om man gillar den ;)

Jag har kikade på en i samma modell fast guldig! Men känner inte att guld passar mig så bra :)


Kommentarer från er söta läsare.

Ja, den rosa ska jag ha på min systers bröllop på midsommarafton! :-) Sedan tar Philips bror studenten och vi ska på både 50-årsfest och 80-årsfest i sommar och dessutom ett bröllop i september, vet dock inte om jag ska ha långklänningen eller den blåa då :-) Och sedan blir det säkert mer tillfällen för en klänning också!



KRAM PÅ ER!

2012-05-31 // 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!