Matmarknad

God morgon!

Vi åt frukost redan 7, bytte blöja och B gick till jobbet. Sen dess har jag och liten busat i sängen. Lekt med tandborsten och haft minikuddkrig(inte riktigt men nästan!)

Han sover nu bredvid mig i sängen och jag fryser så täcket ligger på och förhoppningsvis blir det varmare snart!

När liten vaknar ska vi ta oss till Sergels Torg och kika på matmarknaden där, sen möter B upp oss och vi ska träffa Michaela också! Grillning och en trevlig kväll hoppas jag på! Desserten står i kylen så den är klar!

Vad för ni idag?

Jag saknar det underbara vädret vi fick förra veckan! Buhu....


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!