God morgon!

Morgonen har vart lugn, vi vaknade 6.30 intog lite gröt och 2 fyllda blöjor sen sov vi till 8.30! Liten sitter nu och busar med sin tandborste, vi ska snart klä på oss och ta oss ut en stund. Kanske förbi lekparken också! Åhh.. Jag hatar att gå med detta knä.. Svårt med tanke på liten och allt som behövs göras. Jaja! Biter ihop :)

Manma hade också köpt en ny barnpool i form av en blå bil! Så den måste vi testa idag, står redan redo på altan och väntar. Tur liten har hela 3 olika badbyxor, fast jag tänkte köpa en UV dräkt idag. Om jag orkar..

Dagens planer är en kort kort tur ner till centrum och kika på Bugaboo bee + antingen kör jag på den eller letar vidare..

Ha en underbar dag!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!