Silver Cross

Jag tycker om detta märke på vagn! Silver Cross från England, dyrt men så snyggt! Paraplysulkyn finns med på min önskelista inför sommaren. Jag fyller ju 18 år! Liggvagnen kostar 11000 och sulkyn 1995.. Det ekar i plånboken!

Man kan köpa liggvagnen billigt begagnad men jag skulle köpt en ny om jag bestämt mig för den vagnen! Den en otroligt stor, funkar säkert utmärkt i england.. Undrar hur man fäller ihop den?? Såg att man även kan köpa deras nya liggvagnar, lika ICandy och andra liknande märke! På deras sida hade de även täcken och kuddar till vagnen! Rutiga, stilrena tyger. Enkelt och snyggt. Men inget jag skulle köpa=) har ju min fina Emmaljunga City Cross i färgen PRO Coffee!

Gillar färgen på sulkyn längst ner, 1995kr på olika hemsidor + frakt! Sulkyn heter Silver Cross Zest Vouge Humbug och liggvagnen heter Balmoral och Kensington!

Sugen en Silver Cross? Besök deras hemsida http://www.silvercross.co.uk/

God natt!


Kommentarer från er söta läsare.
» Gill

Har en Silvecross Balmoral Royal blue ( från 70-talet tror jag) , nån som är intresserad ??

2012-04-10 // 12:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!