Huuuua, "pust"

Otroligt! Bebis har somnat, vaknat efter 2 minuter. Skrikit, gnällt, gnytt, rullat runt, legat på mage, rygg, sida, sida osv... 19 började jag försöka få han att somna, han somnade för 10minuter sen och har hittils inte vaknat eller låtit. Jag vill sooova! Så jäkla trött! Han har skrikit i mitt öra 4.5 timmar nästan, aj.. Hörsel är iallafall kvar! Jag & pojkvännen ska poppa popcorn och mysa ner oss i sängen framför en film. Mysig fredag?

Jag har nyss slagit in mammas present och plockat upp lite av påsksakerna vi tog fram idag!

Ha en skön fredagskväll!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!