Ny design!

God förmiddag! :)

Medan låg och sov i vagnen passade jag på att ändra designen och även packa klart skötväskan! Vi ska trotsa ovädret och åka mot kungsträdgården där Smaka på Stockholm hålls! Efter lunch ska vi möta bebis pappa och åka tillsammans dit. Ska bli kul! Matmarknaden i Sergels borde vara slut nu och den är också kul att gå på! Mitt favorit stånd är det spanska med churros :) onyttigt men läskigt gott :)

Imorse vaknade vi 6, liten fick gröt och jag försökte få han att somna om. Dock kom min syrra in och pratade så han vaknade igen och det var gnälligt mellan 6.30-7.30 då jag gav upp och gick upp.. Han lekte, busade och kröp runt medan jag åt havregrynsgröt med jordgubbar till frukost! Sen fick han somna i vagnen och han sov hela 1 timme! Det var toppen eftersom vi ska iväg idag hoppas jag han håller sig glad och inte blir grinig! Med tanke på vädret är det nog många som är gnälliga eller har huvudvärk, jag känner mig sådär :/

Jaja, mot bättre tankar! Nu ska lunchen intas!

Pöss på er!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!