ZzzzZZzzzzZ

Jag är  T R Ö T T & S L I T E N, jag vill kunna somna tidigt! Försökte somna redan 20 efter att Oliver somna.. Nope, det gick inte! Kunde först knappt hålla ögonen öppna men ändå vill det sig inte. Tröttsamt! Borde ta en dusch, packa skötväskan och hänga upp tvätt. Jag tänker bara göra en av dem - hänga tvätt..

Får nog försöka räkna får eller nått, det börjar bli jobbigt. Har inte sovit hela natten sen i fredags.. Bebis sover ju hela så jag vill också!

Mamma tyckte jag skulle städa, tvätta, diska eller likande tråkheter så jag blir trött.. Ja tvättade och trodde seriöst jag skulle somna stående! Väl inne i sängen.. skitpigg. fan också. Jag vill sova. HOPPAS HOPPAS DET ÄNDRAS SNART. Det tär på mig...

God natt finisar!


counting sheep, soo fun! not..

Kommentarer från er söta läsare.

Vad kul, en ny ungmammablogg jag aldrig sett förut :D

2012-04-11 // 08:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!