Systemkamera

Jag skulle så gärna viljat haft en systemkamera innan lilleman kom! Kunnat få fina, snyggare foton på magen, förlossningen och honom såklart. Allt togs med min mobil, Iphone men även med min och mammas kamera. Dock utan blixt från FL så många av fotona är suddiga. Men ändå så otroligt fina! Jag funderar mycket på att önska mig en i present, eller köpa en själv. Tyvärr tror jag inte att jag kommer orka "kånka" runt på den jämt, sätt många gå runt och bära på den överallt. Svårt med barn och vagn tror jag. Men inte vet jag :) De känns bara så klumpiga.. fast ändå så bra! FÅ fina foton uan att behöva boka en fotografering för 2500:-.. Bara kunna lägga liten på en mysig filt och knäppa några fina nya foton. Drömma kan man iallafall =) Min systers pappa har en systemkamera, Canon. Han har inte tagit ETT enda bra foto med den.. Det kanske beror på han och inte kameran? No idea. Efter att ha sätt hans foton känns det lite meningslöst. Jag är ingen fotograf men vad vet jag, kanske kan få till supersnygga foton!

Önska sig kan man ju alltid, har ni tips på märke och typ av sorts kamera?


Kommentarer från er söta läsare.

Philip har en nikon D90 (tror jag) och den funkar prima för oss! Man kan även filma småsnuttar med den, det blir helt okej :-) Min morbror som har fotofirma använder sig av canon, så det är en smaksak tror jag!

2012-04-23 // 21:48:23

Sv: Jag har ju sett dina underbara foton på bloggen så bägge Canon och Nikon verkar bra :D svårt val, som du sa nog en smaksak!

2012-04-23 // 21:59:00
» B

Om du är intressrad av att fota då borde du satsa på att köpa dig en kamera.

2012-04-23 // 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!