Klar!

Förra inlägget lades upp 20min efter jag gjort det.. Problem med internet! Jag är nu klar. Hade massor i strl 86, en del i 80 och lite i 92,98,104,110/116! Behövs inte mycket! Har mängder som jag köpt på loppis, rea och fått även köpt en del också :) så det behövs inge mer just nu, skönt då kan jag spara pengar!

Ska ner och kolla film med syster yster och mamma nu, ha en bra kväll på er!!

Jag borde även duscha, måste tvätta mitt hår. Om en stund... :)
Bild på en trött & seg mamma..


Kommentarer från er söta läsare.

Åh vad duktig du är!! :D borde jag också göra :D hihi

När kommer vinnaren upp? e så nyfiken tihii!! :D kram hoppas ni haft en bra dag!

2012-04-26 // 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!