Känsliga behöver inte läsa inlägget!

Jag vill spy, nu!

Mina ben skakade under passet, jag mådde illa, det snurrade i huvudet, benen var spagetti, hela kroppen egentligen. Jag var svinigt trött och allt kändes piss...

Tror det berodde på maten vi åt idag, äter jag fet mat mår jag illa, ont i magen, huvudvärk och blir skit trött! Lite saker på brunchen var feta, paj skalet var enbart gjort på vanligt mjöl, jag brukar köra 1/4 mjöl och 3/4 råg.. Urk. Jag vill spy.

Tänkte sätta mig i badkaret och dö lite.. Nej då! Bara vila lite.. Sen sova..

Spyan ligger i halsen och väntar.. Fy! Jag ska SOVa, sova och sova, men om liten vaknar blir det lek! Mysunge :) ställer hinken bredvid sängen ändå.. Bättre att kräkas i den än i min säng eller på mig eller bebis.

Nej nu är det nog, god natt.

Jag har mått bättre....


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!