Fixa naglarna

Jag skulle vilja fixa mina naglar! Dock har jag inte gjort det sen jag fick bebis! Tänkt mycket på hur man ska göra allt, byta blöja, ifall stollpiller behövs osv.. Behöva lägga ner tid och pengar och sen behöva ta bort efter 2 dagar. Vi får se hur det blir, sugen iallafall!

Jag har tidigare vart på Visage på östermalmdtorg men även gjort själv och en kompis har fixat. Här nedan är några som skulle vara fint! Bilder från Google!

Det är även sååååå skönt att gå på just Visage, de masserar, knådar mm händerna! Trycker på punkter så känns det i ryggen. Var där under min graviditet, Åhh!! Dock kostar det mer att gå dit. Fick gott te, frukt kakor godis mm. Bra ställe, att rekommendera!

Visage på Östermalmstorg!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!