Yoghurt "incident"

En liten händelse en tidig fredagsmorgon..

Imorse, sisådär kl 6 åt vi frukost. Jag ställde yoghurten, mjölken och juicen på
golvet då det stod i vägen på bordet för liten ville se sin faster.

När han ätit upp fick han sitta och leka lite i sin lekhörna.

*vänder mig om*

Liten sitter bredvid yoghurten förpackningen med yoghurt på hakan och i munnen även händerna dansade runt i stora pölen på golvet.

"hehhehe, bebis faster skrattar"

Bara att torka upp.. Satte mig på knä och torkade upp.. Nu på bussen märkte jag att jag glömt byta byxor..

Fina fläckar, tack älsklingen! :) I LOVE YOU

Tror det är en hand på den första bilden.. Undrar vems?


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!