Utveckling

Det märks att liten har utvecklats en del senaste 2 veckorna. Blivit helt mammatokig och oftast duger bara jag. Somna vägrar han vissa nätter göra i sin säng. Sträcker sig efter mig, skriker, panikgråter och somnar inte. Oavsett hur trött han är! Idag somnade han i mitt knä på fikan. Han sover dock alltid hela nätter. Ca 19.30-5.30. Sen är det frukost.. Tidig mornar!

Jag fortsätter försöka men det tär att se han bli så ledsen!

Alltid när han utvecklats rubbas hans sömn. Även maten. Men just nu vill han alltid stå, gå med hjälp och sitta ner är BiiG NoNo! Sitta i vagnen duger men att slippa selen och kunna snurra runt, även kika över vagnen(nästan trilla ut, läskigt!!) tycker han är roligare.. Så han skriker en del när jag spänner fast honom. Men selen är bäst!

Älskade prins, du är söt du :)

Nu ska jag och kusin baka (igen!)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!