Underbart

18! Känns så skönt att äntligen vara 18! Nu väntas körkort, fixa internetdosa och lite såna små saker. Imorgon åker släkten hem och jag & bebis ska till bebis pappa. Födelsedagsfirande där också! Ska bli kul :)

Tack för alla underbara presenter idag!

Alla fina sms jag fått lovar jag att svara på imorgon! Måste först ladda mobilen.. Imorgon kanske bilderna från dagen kommer upp annars på måndag kväll eller imrogon kväll. No presure!

Haft en T O P P E N dag!


Kommentarer från er söta läsare.

Jag har inga pengar på telefonen så kan inte svara nu.. Min syster ska gifta sig om en månad så jag har inte råd att åka nu :-( Men jag ska ta ut lite mer föräldrapenning så att jag kan åka i juni/juli och då kan vi vara borta lite längre!! :-) Förlåt för att jag krånglar :-(

2012-05-20 // 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!