Ullared

Ja precis som rubriken lyder

U L L A R E D!

Jag vill åka! Tänkte ta tåget dit, spendera en halv dag där sen sova någonstans(hotell, vandrahem?) sen en dag till där och åka hem.

Någon som vill följa med???

Efter att ha hört hur bra det är att åka innan barnet fötts så slår jag till nu.. Nästan 10 månader senare :)

Såå antingen åker jag själv eller sällskap! Hihi skulle allt vilja åka imorgon ;)

Ca 650kr för boendet och ca 700kr för tågresan. Dock såg jag att det är 3(!) eller 2 byten!! Sjukt :/ Tar även 5 timmar inkluderat med alla byten.. Suck! Mer gjort för dem med bil.. Tur jag SKA ta körkort snart!

Någon med bil? Haha :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!