SOooooooommmmaaaar!

Underbart väder! Solat och äntligen fått lite färg! Syns på bikinilinjen ;) Vi tog oss till Kvarnparksbadet för lite solande och bad i poolen! 24 grader i poolen men kändes som 35 i solen :) gött!!

Mitt knä är inget bättre.. En doktor klämde imorse och gav order-vila och håll högt! Han skrev ut ett recept på nån medicin som skulle minska det ömma och onda. Jag vill inte ta.. Biter ihop, känns bättre! Jag tar aldrig Ipren, Alvedon eller liknande så varje chocka kroppen med ett annat konstigt piller.. :)

Nu ska jag försöka lägga in ett inlägg om min födelsedag med lite bilder och text. Men FÖRST - lägga 4 kuddar under benet och dricka ett stort glas vatten. Knäet ömmar och gör ganska ont ikväll så vi ska mysa ner till en film och slappa!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!