Mitt nya favorit ställe!

Påväg hem idag gick vi ner på en liten väg mellan några villaområden. Efter 20m kom vi fram till en trappen ner mot vattnet och en mysig brygga. Lite längre fram stod en skylt "ekbacksgrottan" gick in på den stigen! En grillplats uppe på ett berg med utsikt över vattnet. Gick man längre in på vägen vi gick på först fanns en till stig ner till vattnet. En badstege fanns längst ut på berget och åh det var den mysigaste platsen jag besökt på läänge!! Där ska jag definitivt ta några kvällsdopp i sommar! Så skönt!

Solen ligger även på där klockan åtta så kallt borde det inte vara! Solen går upp och ner alldeles precis mitt emot!

Tog en massa bilder, sisådär 30-50st... På naturen, några på liten och några på mig :)

Här kommer några...

My new favorite place


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!