Min skatt

♥Min underbara son!♥
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, varenda del av mig är otroligt stolt över dig! Du är så fin ,så söt, så underbar! Alldeles perfekt och tänk att du är MIN son! Bara min! Tänk att din pappa och jag fick en så fin son! En perfekt blandning av oss båda, mina runda kinder och pappans bruna ögon, mina snea fingrar och pappans stora fötter! SÅ PERFEKT, ALLDELES PERFEKT FÖR MIG! Fina fina fina unge! Jag älskar dig så otroligt mycket att det inte går att förklara hur mycket! Jag kommer alltid finnas där för dig, hjälpa dig igenom tuffa tider och svåra val! Kommer alltid ställa upp för dig- no mather what! Min son, mitt liv, min lilla prins. Underbar är precis det du är! Min älskling, min son! ÅHH!! Kan inte sluta berätta hur mycket jag älskar dig, pussa dina fina kinder är det bästa jag vet! Ingen bajsblöja eller kaskadspya kan hindra mig från att le när jag ser dig. Inget kan hindra mig från att vilja vara din mamma, det ä det underbaraste jag gjort! Vara din mamma är underbart! Du var så efterlängtad och den lyckan jag kände när du kom upp på mitt bröst va det bästa någonsin! Du var så liten och söt, så lik din pappa och min dröm blev till verklighet. Att få barn har alltid varit min högsta dröm, glad att jag fick dig tidigt! Då hinner jag uppleva världen med dig, se dina barn om du får några och lära känna dig! Se dig utvecklas och se förändringarna varje dag är helt otroligt! Din första tand, din första matpure, din första napp och dina första krypsteg och dina första steg mot soffan! JA VILL SE DIG LÄRA DIG ALLT SOM DU LÄR DIG! Ta dig till din första dag på dagis, din första dag i skolan och se dig ta studenten!

Nu måste jag gå in till vårt rum och pussa min lilla älskling på kinden, kolla bröstkorgen och se att han andas, allt sånt jag gör innan jag kan sova- vill aldrig nånsin förlora dig! ♥ puss på dig älskling!♥♥♥♥


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!