Hästat

Tror min lillasyster startat ett stall i köket till sina mjuka hästat(gosedjur)!

Dessa 3 låg i en hög, på köksbordet låg en skål med plastmorötter från hennes barn kök och även äpplen.

Hon kanske blir en liten hästtjej! Alla besök på Skansen, Circus och marknader där ponnyridning finns så blir hon överlycklig! Tror minsann jag också var likadan i samma ålder!

Sötnöten! Liten sover i vagnen och jag ska packa skötväskan för vid lunch ska vi möta upp en mamma och hennes son! Våra små är födda samma månad och vi mammor är även lika gamla! Ska bli kul! Nej nu måste jag göra klart, vägrar stressa med tanke på mitt ben sen.




Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!