God natt!

Fredagsmyset vart en liter vatten och en film.. :) jag tror jag druckit minst 8 L vatten idag. Känna nästan som att vara gravid på natten, då var jag uppe och kissade minst 2 ggr på en natt. Men vatten är bra när man är sjuk och allt annat svider i halsen, så det får bli en massa vatten framöver! Middagen var svårsmält, mamma gjorde quornfileer med smaksatt matvete och sallad, jag kände ingen smak alls. Suck! Så trist!! Imorgon hoppas jag att jag blir bättre. Vi ska troligen grilla och ljummen potatissallad och tilltugg. Mums!

Nu ska febriga jag sova, liten somna redan 18.30!

God natt! En av syrrans ursnygga present...


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!