-19 maj-

Dagen då jag fyllde 18! Jag fick otroligt väder, sol och värme hela dagen. Vi åt frukost, lunch, fika och middag ute! Vi var knappt inomhus och Lillkillen satt mycket under parasollet och lekte. Av honom fick jag en rejäl(!) bajsblöja i present kl 5.30.. Det sved men tur va somnade han om till 8.30 då mamma kom in och sjöng. Resten i huset sov som stockar! På frukost brickan stod rosa rosor, ett gulligt kort och en stor choklad tårta! Fick även ett helt frukostbord framdukat och kl 10 kom resten till bordet. En massa prat, frukost och några kort senare gick vi ut. Gungade, lekte och spelade bandy, hann även med att köpa jordgubbar till tårtan. Sen lagade vi lunch, grillade spett med potatissallad, klyftpotatis och tzatsiki. Avslutade lunchen med tårta! Sen kl 14.30 skulle några till komma och då tog vi en till fika. Min jordgubbstårta, hallongrottor, citron och blåbärsmuffins, choklad bollar och även småkakor. Jag hade bakat allt med lite hjälp av bebis! Lite fler presenter, en blombukett med liljor och en med olika rosa blommor. Nån timme senare skulle vi grilla igen, middagen skulle serveras. Sen på kvällen satt vi ute en stund, spelade kort och åt lite kex & ost. Avslutade hela dagen med en hel natts sömn! Sååå skönt och det behövdes!

Dagen efter åkte jag och bebis till hans pappa och vi blev bjudna på kyckling med klyftpotatis, underbart god avokado sallad och sen en till tårta!!

Har säkert gått upp minst 3kg men man fyller bara en gång om året och 18 enbart en enda gång!!

Hade en underbar födelsedag och tack mitt fina sällskap och alla presenter!

Lite bilder....



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!