Stackars liten

På bättringsvägen är han! Ingen feber, kräk eller sånt. Enbart en blöja men dock en massa gnäll :) la ner honom i hans säng för han skulle somna för natten. Han gallskrek och sträckte sig efter mig. Så han fick komma till min säng, han sover nu så snart ska jag lägga ner honom. Jag tänkte träna ikväll! Sån slö dag vi haft idag behöver jag det om jag någonsin ska somna ikväll. Kommer bli sent ikväll... Det känner jag. Imorgon får vi se hur han mår, kanske tar oss på utflykt. Vi får se som sagt, stackars liten! Hoppas du blir frisk nu!

Innan träningen ska jag vispa ihop vätskeersättningen och förbereda en flaska mat också. Han fick i sig 95ml kl 17.45! Duktigt :) och det stannade i magen, toppen! Vi får väl se om det blev några lakarnsbyten eller pyjamasbyten. Well see...

Nu: byta om!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!