Kvällsmys

Kvällen har varit lugn. liten somnade lite efter 19 i sin säng, han åt ingen välling så om en stund borde han vakna hungrig. Jag däremot är supertrött och seg i kroppen, beror nog på dagens utflykt. Mycket gående, springande osv. Jag har en syster som älskar att springa & busa♥ haha.. Jag tänkte sätta mig i soffan och kolla på någon film, men känner på mig att jag bara kommer halvsova och stänga av filmen efter 5 min. Vore bättre att bara gå och sova, men först måste jag oavsett göra iordning flaskan som bebis ska få när han vaknar. Ska även göra mig i ordning, sen sova. Så skönt! Imorgon ska vi möta upp Siri & lilla Svea och promenera i stan. Ska bli kul, länge sen! Blir nog en lång promenad, såg att det ska bli sol och 13+. Det passar mig bra! Jag och syster spelade Memo i solen idag, hon vann såklart.. Den lilla fuskisen ♥ få lite färg i ansiktet skulle inte skada heller. Speciellt med tanke på att bebis har en annan hudfärg än jag(sydamerikansk pappa) så jag är blek bredvid honom. Syntes tydligt när vi var och bada. Lite komiskt, jag behöver sola för att få den färg han har naturligt. Hmm :) avis!

Nej nu ska jag ta och göra mig klar, god natt på er!

Såg även att jag fått en del nya läsare idag, VÄLKOMNA HIT♥


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!