Fotoalbum

Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder från dagen.. Tekniken vill inte fungera för mig. Suck! Syster har svårt att somna så mamma ligger bredvid och gjort ett tag nu. Min lilla sover sen 18.30. Han var så trött! Jag sitter och fixar lite mer med litens fotoalbum, samling och mitt första år. Kul men pysslandet tar sin lilla tid :) skriva ut allt gör jag hemma så det kan jag sätta mig och göra när som helst. På kvällarna, då har jag tid dock inte orken :) men några fler foton är inlagda! Sakta men säkert blir det klart.. När han fyller ett siktar jag på att några album är någolunda klara från när han var liten. Fyller på när foton finns så det kommer vara ett evigt pysslande, kul!!

Vad gör ni denna fredagskväll??

Update: Fotona funkar att lägga upp så här har ni dem!!



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!