Trött liten bebis

Liten somnade nyss! Så trött var han.. Inte konstigt, han sov enbart 30min totalt idag. Imorgon kanske han sover
de vanliga 30min på förmiddagen och 30min på eftermiddag. Så han orkar vara vaken till 19! Blir lite svårt att hinna med middag, få i mig mat och göra klar honom utan gnäll annars :) så var lite bökigt i 20min men han somnade direkt när jag la honom i hans säng!

Middag vart ugnsgrillad flintastek, grilla i storm? Haha nej :) till potatis dushesse och zuccinirullar! Ingen potatissallad och inget grillat! Oppsi...

Nu ska jag vara social med de andra! Bye


Kommentarer från er söta läsare.

De va tyvärr inget grillväder, min man och jag

Tänkte också grilla!

De blev pizza istl :)

2012-05-06 // 09:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!