Ruggigt regnoväder!

Usch! Här spöregnar det! Verkligen vräker ner! Mamma sa att det skulle bli 17+ och sol imorgon så hoppas hoppas!!

Jag behöver solen, så blek som jag är :)

Nu ska jag sätta mig och kika lite på datan sen sova! Imorgon väntas nya äventyr :)



Min blogg design kommer se knasig ut tills den nya är helt klar! Sorry!


Kommentarer från er söta läsare.

Hej, tänkte jag gör en vild chansning rakt igenom :). Har följt din blogg ett tag och våra söner är nästan lika gamla, tänkte "hej varför inte fråga om vi ska ta en fika?"

Så nu är fråga är du sugen på att ta en fika nån dag och så? alltid kul att lära känna nya människor och speciellt tjejer med barn :).. Du kan lägga till mig på facebook också om du vill heter Eleanor Ek där :)

2012-05-10 // 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!