Myspyjamas

Nybadad bebis i nya pyjamasen jag köpte för nån vecka sen :) nu ska här nattas sen ska jag träna och baka en tårtbotten! Även hinna duscha innan jag somnar :) huvudet ska ligga på kudden 21! Det är mitt mål, känner att jag behöver nån timme mer sömn så denna ruggiga förskyldning försvinner för gott!

Juste! Jag kokade ärter, torsk och ris. La allt på en tallrik även en sked keso, liten åt allt! Inge gnäll, kväljningar eller gråt! Wiho :) han kanske ska börja gilla hemlagad mat snart! Jag ser framgång, äntligen! Tur jag inte gav upp förut... Det var nära.. Han tog även ärtorna med pincettgreppet. Han åt en del själv, superkladdigt men en liten superglad pojke satt i stolen!!

Min lilla söta älskling :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!