Minimonstret!

Min älskade unge är en liten buse! Varje kväll efter välling, tandborstning och allt lägger jag honom i hans säng. Han får nappen, ligger 3 sec sen står han mot kanten av sängen! Skrattar, busar, kastar nappen osv. Han blir ett litet busfrö! Kryper runt runt runt i sängen, står upp mot sidorna, skrattar, piper, pratar och rullar runt i täcket. Helt otroligt! Full av energi varje kväll! Trots att han 5 min innan med vällingen nästan somnat! När han sen ser att jag inte tittar står han och gungar mot kanten
( när jag kollar ligger han ner bland täcket och lakanet!) samma procedur om och om :) busunge! Sängen måste alltid bäddas om och täcket åkt ur lakarnet! Nappen brukar jag behöva leta runt efter och busungen har ingen lust alls att somna! Efter några skrik sover han dock. Bara minuter efter han stått och skrattat :) det skiftar så snabbt!!

Någon som känner igen sig? Han är 9månader och ca en vecka gammal :)

Ett riktigt litet busfrö! Gullunge I love you!

Nu måste jag ta itu med tvätten! Hörde även att det inte går att kommentera tävlingen, hoppas det funkar snart! Annars kommentera ett annat inlägg om det går.. Suck ibland!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!