Lite nya "nödvändigheter"

Kalla mig shoppinggalen men dessa behövdes inför sommaren!

Stolen köpte jag men vagnen fick vi av bebis pappa idag! Regnskydd fick vi förut ett extra av honom så behövs enbart ett separat insektsnät och en sittdyna! Tänkte även leta runt hemma efter en skötväska modell mindre alternativt en handväska som funkar! Solparasoll och mugghållare flyttar jag bara över från "stora vagnen"

Toppen! All set for our summer!!

Britax twoway i turkos klädsel och en Carena lieback lux i brun klädsel och svart chassi, så snyggt! Jag är nöjd :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3437355/images/2012/pic_204301754.jpg" class="image">


Kommentarer från er söta läsare.

Vilken stol köpte ni? Jag vill också ha en turkos britax men kan inte bestämma vilken modell, vilka funktioner som är bra osv :-)



Hoppas ni mår bra!! KRAM PÅ ER!

2012-05-28 // 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!