Jag tror jag blir galen

Jag fattar det inte!!

När bebisen sover ska mamman sova, eller?? Tydligen inte i detta hem... Jag har inte sovit en blund sen han somna. Velat men jag satte på en stor tvätt.. Hängde och under tiden spelade jag kort med mamma och syster. Jag är dödstrött! Ögonen svider och kroppen vinglar. Fy!

Imorgon får bli en slapp dag, tänkte ta oss ner till Saltsjöbus, lunch och lek. Vi får se om vi får sällskap, kanske någon i mammagruppen! Hoppas på en solig dag, vore så skönt! Precis som idag :) mysigt!

Nej nu ska jag försöka igen, god natt!!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!