En latte to go

En barnvagn, en stor latte, en ledsen baby och telefonen ringer. Glömde jag säga att vi var i en nästan full tbana?

Vad gör man??

Jo man sätter latten på eget säte, barnet i knäet, barnvagnen någonstans bakom och svarar glatt i telefonen trots kaoset innan.

Wiho, lite kaos fixat sig lätt ;)


Kommentarer från er söta läsare.

Okej! Ska bli kul att börja leta bilstol sen, men det dröjer väl några månader.. Men jag har iallafall börjat kolla efter det. Det blir nog en britax här också!



Du är väldigt duktig Linnea som tar hand om din lilla helt själv, du ska vara stolt över dig!! :-)



Kan du inte kolla på mitt senaste inlägg om klänningarna, jag kan inte bestämma mig! KRAM PÅ ER!

2012-05-30 // 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!