Hej, välkommen in till Ungmamaz!

Hallojsan!

Jag har tidigare bloggat på minbebis.com men tänkte testa denna plattform nu! Vill inte enbart skriva om mitt liv som ung mamma till min lilla son som kommer gå under namnet bebis! Jag har valt att inga foton eller hans namn kommer visas på bloggen. Han är mitt privatliv och mitt allt! Vill inte exponera honom för er alla. Men ni kommer hitta en massa annat skoj inne hos mig! Kika gärna in här och lämna gärna en kommentar! Det uppskattas =)
Bloggdesignen ska jag nu fingra på och redigera en massa! Har inte bestämt mig riktigt hur jag vill ha det så det kanske tar några dagar! Men fint hoppas jag det ska bli :) kommer göra allt själv genom CSS osv.

Jag ska fingra lite på designen nu sen gå och lägga mig, min lille bebis sover sen länge!

Sov gott!


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG, UNGMAMAZ!

Kommentarer från er söta läsare.

Hej linnea , hoppas du får många blogg läsare :D



Ska bli roligt att följa denna hemsida :D

2012-04-10 // 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!