Barnvakt

Jag ligger och ser film med syster! Bebis sover sen 20min tillbaka efter en kamp i 30min.. Han är i någon period där han har svårt att somna och skriker men när han väl somnar sover måååånga timmar. Han äter sällan på nätterna och vaknar oftast bara 5min och vill ha nappen sen sover han igen. I sin säng! Funkar utmärkt! Jag får sömn och han också =)

Jag och syrran ska se film och sen ska jag virka och hon sova! Designen går stegvis just nu, lite klart men mycket kvar.. Jag sitter vid datan när jag hinner och har lust. Men nu ska vi få lite syskontid, god natt!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!