God morgon torsdag!

God morgon mina vänner!

Sovit gott?? Jag kämpade med liten igår kväll mellan 19-21... Han ville inte sova och lekte, busade och höll på istället. Men efter några timmar somna han gott i sin säng. Tröttfisen!

Jag fick sovmorgon till 7.30 imorse istället för 6, sååå skönt! Tack plutten ♥

Vi har nyss gjort oss i ordning och ska möta upp bebispappa för lunch osv, sen ska jag hämta lillsyrran och ha picknick! Även besöka lekplatsen och busa!

Slänger in några härliga vårbilder... KOM TILLBAKA VÅREN!!♥




image description
'
Eftersom både blogg.se poch deras App krånglar så blir det nog glest med inlägg. TYvärr!! Ska försöka få upp gårdagens photo a day och dagens. Igår gick det inte! Försöker igen såklart!! Håll ut :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!