Då kör vi!! Igen..

Jag tänkte börja tänka på kost och motion igen! Hehe..

Ska börja med att ta bort:

Allt socker
All fet mat
Alla sorters bröd
En hel del "dålig mat"

Byts ut mot:
Lax
Bönor
Matvete
Ägg
Avokado
Osv.

Det här ska gå bra och fan också det är snart(typ nu?) beach 2012.. Jaja :)

Nu KÖR jag på HÅRT!!

Lilleman sover så tänkte köra mitt första pass på LänGE! Hoppas knäet känns bra...



Tack vare min kära vän Siri skiter jag i träning och kost... Fick skit ont i knäet så VILA är nog bäst :) tränade 3 min innan ja sluta ;)


Kommentarer från er söta läsare.
» Siri

men inte behöver du göra det?! DU ÄR JU SMAL kvinna!!! ursh ja som får bada i vassen i år igen.. stackars mig.. :( fast i en tjockiskropp.. :( kan du hjälpa mig starta en blogg på blogg.se? skulle vilja flytta med mig bloggen, vet du hur man gör sånt? flyttar över? :) har ruttnat helt på minbebis. :( allt strul där.. :(

2012-06-05 // 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!