TRÖÖÖÖÖÖTTTTT!

Mina ögon slocknar snart! Fixat lite med designen på bloggen(inte klart än), städat hemma, pratat med mammi mm. Jag är helt slut! Efter en HEL dag (nästan) på Skansen, gå gå gå! Träning iallafall! Vi har även plcokat upp en del påskpynt, ännu mer... Imorgon ska björkris inhandlas och en del annat. Jag ska måla om ett skötbord och piffa upp det. Har snyggat upp mitt rum idag! Känns bättre och det är rent! Lite ska inhandlas men mysfaktorn är HÖG! Mamma har kokat varmt vatten så vi ska dricka te och se på en film, onsdagsmys kallar vi det!


Dessa snyggingar vill jag köpa till bebis! Måste vänta.. ingen aning vad han har i storlek när han börjar gå! Shit vad tiden går fort.. snart ett år och springer. Ahh! Tur jag hinner med :)

Håll ögonen öppna, inom kort kommer en tävling i samarbete med Philips (tex avent)!

Kommentarer från er söta läsare.

Hej :D

ja det blir min första tävling på bloggen :D

så ska bli jätte kul :D

Moa mår mycket bättre. tar igen all energi nu så är i full gång hela dagarna :P Hur mår du och lilla Oliver?? :D

Hoppas ni får en riktigt bra påsk!!! Kramar från oss

2012-04-05 // 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!