Träningsdagbok

 
Hello! Nu har jag tränat, gjord iordning efter maten och duschat! Ren & fräsch, så skönt! Känns i kroppen att jag inte tränat på 2 veckor då vi vart sjuka.. Tråkigt! Tog ett 30min pass hemma, gick även en lång promis tidigare idag så lite har kroppen fått jobba sig tillbaka. Inget sött kommer slinka ner nu förren 4maj. Då fyller syrran 21. Jag ska inte äta på lördagar alls! Har även önskat att inget godis alls ska finnas i påskäggen, om jag får några- Efter träningen plockade jag fram penna, block och ett måttband. Även våran våg. Jag vill se om någon förändring sker på kroppen mer än viktmässigt. Så jag ska nu föra en träningsdagbok varje vecka! Jag har skrivit ner dagens vikt och mått på lår, mage, armar, vader och gumpen. Nyfiken om det är någon skillnad om 1 vecka! Idag är det 2 april så den 9 april ska jag mäta och väga igen! Ska bli så kul att se, hoppas hoppas något händer. Jag ska ta långpromenader, träna och såklart inte äta sött. Håller mig till underbara smoothies som idag. Gött! En grej som chockade mig efter FL är hur snabbt min mage och allt gick tillbaka! På 2 dagar hade jag gått ner alla mina graviditetskilon (12kg) och efter 2 veckor ytliggare 2kg. Nu har jag allt som allt gått ner 19kg sen FL!! Jag är faktist ganska nöjd. Trodde aldrig vi skulle ha söttförbud eller att jag skulle träna. Tänkte mest slappa under mammaledigheten men ack så många promenader det blir! Minst 1 lång per dag! Otroligt skönt :)

Förstår  mammor som struntar i träningen eller helt enkelt inte har tid. Jag är S K I T  K A S S på att träna... Blir sällen 5 dagar i veckan som ja bestämt.. Blir snarare 1 per vecka och ibland 2.¨Står antingen med tvätt, disk, gnällig bebis eller kanske film. Ibland somnar jag direkt efter jag nattat Oliver. Det är inte lätt! Men jag vill se resultat på mig så något måste ske... snarast! *peppning, peppning*


Beach 2012-here i come!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!