Söt unge?

Oh yes!

Borstade tänderna på liten:

*Han ligger helt avslappnad bredvid mig
* Blundar (verkade ha somnat)
*Gapar stort
*Skrattar hur mycket som helst när tandborsten nuddar läppen, tanden, tungan osv
* Ler när tandborsten inte nuddar
*Sa jag att han verkade sova samtidigt?

La ner honom i sin säng, satte i nappen och pussade Godnatt.

3sec senare...

* Han har gjort ett helt varv runt i sängen
*Skrattar
*River på sidan av sängen
*Pyjamaen är uppknäppt vid benet
*Täcket ligger i en hög bakom honom
*Han kör gymnastik, runt runt runt, upp på alla fyra

Jag lutar mig ner i sängen, tänkte kika vad han gör...

* Han STOR LER och fnissar(typ?) när jag tittar på honom

*Busen vänder om och gungar lite

*Rullar runt och kör lite krypning, rakt in i sidan av sängen(litet utrymme)

Nu ca 3min efter Jag stoppat in nappen och pussat Godnatt igen.

KNÄPPTYST!!!

Söta gullunge du är underbar!

Nu: Träna.. På en lördag suck!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!