Sjukstuga

Inte mycket sömn inatt inte.. Varken för mig eller liten, då han har blivit magsjuk! Mellan 19-7 har vi sovit 2.5 tim eller han har nog sovit 4.5 men jag har haft en del att göra. 4 blöjbyten, han sov igenom 2(trött unge?) 4 kräkningar, 2 lakarnabyten, 4 pyjamasbyten, jag har bytt kläder 2 gånger.. Tvättmaskinen har en del att göra idag! Även jag såklart, nya lakarn är på och jag har fått i mig frukost. Han däremot får enbart vatten, resten kommer upp. Tur han är en liten vattenälskare! Just nu ligger han och sover på min mage så jag tänkte sova jag med. Vi är trötta! Nu hoppas jag dagen blir lugn, magen blir bättre och solen håller i sig! Blir eventuellt en liten promenad senare, eller kanske lunch på altan? Vi får se! Planerna med Siri blir flyttade till nästa vecka och ärendena jag skulle ta tag i idag för mamma fixa :) tur man har sin mamma! Tack för bäddningen & frukosten imorse!
Inlägg idag kan bli få.. Vi kanske sover bort dagen,..

Nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!