OK?

Designen verkar funka ? Ser inga fel nu men men. Kommer nog ändra den yttligare men inte KVÄLL! För jag ska soooova! Men först dusha, packa skötväskan och sova.

Imorgon ska det bli bättring här inne, fler inlägg! Promise!
Varit så himla trött idag.. Hoppas inte jag börjar bli sjuk för det orkar jag inte. Inte nu iallafall. Liten mår bäst frisk så det satsar vi på att hålla oss, friska!

Nästa månad, den 9 ska jag mäta, väga mig själv. Hoppas något hänt sen 2 april. *håller tummarna*

Ska checka designen, sen får vi se vad jag börjar med. Duschen eller skötväskan.. kanske ett till inlägg? vem vet!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!