Nej..

Nej nu ska jag sova, måste! Imorgon 10.45 är det klapp och klang, vill så gärna dit! Vore sååå himla kul för bebis! Sen ska jag fika med en gammal kompis från grundskolan, ska möte henne efter jag ätit lunch med syrran och pappa! Efteråt ska även jag och syrran promenera och shoppa lite i forum!

Jag gillar att fylla på garderoben.. Har hittat ett par fina saker inne på Zara.. Så ska in och kika. Nej nu väntar min varma säng med snusande sovande bebis i sin bredvid, så mysigt hans små andetag när jag ska sova. Mitt lilla lilla hjärta! Min älskling <3


God natt!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!