Lidande i bloggandet

Inte många inlägg idag inte, E T T enda har jag lyckats lägga in.. Har kännt mig helt trött i huvud och kropp. Precis som jag brukar få sista dagen på en förskylningen eller då jag vart sjuk. Urk. Försökte liva upp dagen och tog med bebis och pojkvännen till Pizza hut för lunch tillsammans med min pappa och hans kompis. Blev en runda in på nya Mood, NK och coffeehousebygeorge(kanske? Vet ej namnet)!

Pojkvännen köpte en urgullig body på NK, några saker till påskäggen i år och även två saker från PoP slank med! Tack B! Imorgon eller på tisdag ska jag handla mer till äggen, i år kör vi nyttigt och kul!

Hur firar ni påsk? Ägg, godis, påskkärringarna eller som en vanlig dag?


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!