Klapp & klang

Vi ska snart gå mot klappp&klang! 3 veckor sen sist tror jag, lääänge! Vi saknar det.. Liten har sovit 1 timme i vagnen så hoppas han är pigg under sångstunden! Sen ska vi möta min syster och pappa för lite mat, thaibuffe tror jag :) gott!

I eftermiddag ska vi fika md Michaela sen promenera med syrran! Åt även gröt till frukost och en apelsin.. trist men nyttigt!

Beach 2012 here we go..again

Kikade på Silver Cross sulkyn igår då de har den på familjetorget såg jag.. En av sorterna. Den var hur lätt som helst (6.5kg) men kändes som den skulle braka. Det vill vi ju inte! Men ska se om jag kan hitta den andra sorten eller testa den de hade.. Bebis får provåka i butik!


Zest som fanns i butik!  Den lilla färgen hade de som demo vagn också. Jag vill ha en blå!

Nej nu måste vi gå, see you!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!