Huh..??

Otroligt! Hittade en mysig typ koftliknande i hallen som bebis hade i september. Tillhörande byxor hade han också! Alltså ett mys set! Det konstiga är att dom är i storlek 56... Alltså 1-2månader tror jag. Testade ifall de passa och otroligt nog funkade de utmärkt! Han har haft den när vi vart ute idag, mysigt i dåliga vädret. Vårjackan fick ligga under vagnen..

Sjukt.. Strl 56 som 8 månader.. Han har även fortfarande byxor i 62-68. Pyjamas och bodys i 62. Men det är ärftligt från mig tror jag! Jag vägde 8.5kg & mätte 71cm när jag var 1 år.. Hade alltid mindre kläder en vad åldern var på dem.. Men ändå. Det är ju bara en siffra! Vart bara förvånad!

Generna lever vidare. Min lilla plutt!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!