Hotellfrukost...

Jag och mamma satt ikväll och kikade på hotell till i helgen, valborgsfiranden. Vi kikade på Gotland, Kolmården och några andra mysiga ställen. Vi ska kika imorgon också då vi inte lyckas bestämma oss än. Något jag längtar efter är den efterlängtade hotellfrukosten...♥ Jag är en riktig sucker för frukostbuffer, de stora härliga borden på tex Viking line och Silja line brukar vara otroligt goda, och såklart mysiga!♥ Att allt är framdukat och klart, precis det man vill ha. Kunna välja mellan äggröra, bacon, bönor, tårta, pannkakor, bröd, ägg, räkor mm. Ett bord som är fyllt med en liten bit av himlen(nästan). Ett dessert bord är en annan del av himlen.. Men just frukostbord, stiga upp 8 och bara kila ner och mötas av doften, nybryggt kaffe och nygräddade våfflor. MUMS! Min mamma har ända sen jag vart liten ibland bakat scones eller nybakade frallor, vakna till den lukten är mysigt! Speciellt vid dåligt väder eller då snön faller ute♥ Jag har även också bakat en del på mornarna, då jag själv vill ha en mysig morgonstund! När jag och B var på weekend i dalarna fick vi  frukosten serverad, mys! Mina favoriter på borden är äggröra, nybakade frallor, yoghurt och färka frukterna! Nej nu måste jag sluta drömma om frukost....♥

Imorgon ska jag nog göra en STOR frukost här hemma för alla sjuklingar...!

Jag är grymt trött så det här får bli sista inlägget idag, god natt på er finisar♥


När jag sökte på hotellfrukost på google fick jag en annorlunda syn, en bild som INTE passade in...Sök så får ni se.. Denna härlig bild står för H O T E L L F R U K O S T !


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!