Fixardag

Liten sover och jag har tränat! Snart ut till tvättstugan då en stor maskin ska tömmas och hängas upp! Efter det boka stuga och söka lite jobb. Även fixa lite med en hemsida.. Mitt framtida jobb? Kanske..

Denna tråk söndag gick åt städning, tvätt, disk, handla, träna, köpa grind osv. Bara en massa ficx. Imorgon blir det roligare! Jag ska tga en lunch/fika med Marie, bloggar på minbebis. Henne träffade jag på ett bloggevent förra året. Då var hon höggravid! :) Sen ska jag kika på regnskydd, sittdyna och en tunn åkpåse. Våran är med fleece och vart skyddande material runt. Han blir svettig! Kanske även kika på en vårjacka till mig. Jag behöver en ganska så snart, fickorna på den jag har nu visade sig vara trasiga igår. Går ej att stänga längre... Den är 3 år så förstår ;) hehe...


Nu väntar tvättstugan på mig!  bye for now ;)


~Den ser nästan ut såhär...~


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!