Fixar med foton!!

Liten leker med sina leksaker och jag sitter bredvid och fixar in fotona i ramarna och ska även snart hänga upp dem! Kommer bli så fiiint! Hittade inge skumgummi där vi var idag så någon dag framöver ska vi besök Ohlssons tygaffär! Skum och tyg behövs!

Vad gör ni idag??

Denna modell av en sittdyna ska jag sy, mönstret&beskrivning har jag så tyg och skumgummi är det enda som saknas!

Bilden kommer ifrån Barnpalatset!

Kommentarer från er söta läsare.

Svar: Kontakta gärna mig på [email protected] så kan vi diskutera det där! Det hade varit riktigt kul att fotografera din son! Br att passa på innan han blir äldre :)

2012-04-08 // 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!