....

Vill sova.. Vad är det här?? Alla andra sover men här sitter jag.. Sömnlösa nätter!! Såg nyss Poseidon. Helt okej. Handlar om en familj som är på kryddningsbåten Poseidon som sjunker! 3 dör men 7 överlever :) spännande men en aning långtråkig vissa stunder :) filmrecension så här kl 00..

Kl 22 var jag så trött att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Försökte sova, nope det gick inte. Försökte igen 22.45. Nope. Nu ska jag testa igen! Min kropp skriker efter sömn medan hjärnan hellre tänker.. Tankarna snurrar runt, dygnet runt. Hårdträning för huvudet!

Men nu kör vi!!

God natt!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!