BigBrother

Tänkte slänga mig i soffan och kika på BB, om en stund borde mamma komma upp. Syrran har inte kunnat somna och legat ett tag.. De kanske båda somnat? Aja vi får se! En kopp te skulle vara mysigt. Tänkte lägga upp några bilder från skansen och ifrån tidigare ikväll om en stund. Telefonen och jag behöver andas så vi kan samarbeta(jag ska orka vänta på att den laddar alla bilder) jag har ganska många bilder... Har även en hel del på kameran som ska över. Även fylla i fotoalbumen. Ungmamaz Måleri AB har även startat. Ett projekt jag ska visa för er! Hoppas det blir snyggt.....Lääängtar tills nästa vecka.. nästan*

 Nästa vecka är fullbokad, troligen varje dag.. Svetten rinner.. NEJ! Det ska bli super! Påsklov =)

Lite ny design har kommit upp! Ändrar lite varje dag känns det som. Kvar har jag: Kommentarsfältet, flytta menyn och fixa lite med typsnitt osv! Wiho.. snart så!


Glöm ej kommande tävling- kommer påminna ofta, hihi!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!